این بازیکن کمتر مصاحبه میکند و در توضیح این مساله میگوید: چون دوست ندارم زیاد در رسانهها باشم. از ابتدا همینطور بودم. الان وقت حرف زدن نیست. برای صحبت همیشه وقت داریم. امیری در پاسخ به این که آیا شروع خوبی در لیگ برتر داشتهاید، میگوید: میتوانست خیلی بهتر از این باشد. انشاءالله در بازیهای بعدی نتایج بهتری میگیریم. شرمنده هوادارانی شدیم که به آزادی آمده بودند. امیدوارم در بازی با گسترش که یک بازی خارج از خانه هست، بتوانیم برنده باشیم.
از «لبو فروش آبادانی» تا پرده سینما
ذرهبین رسانههای ورزشی دنیا روی بازیکنان برجسته